Thursday, September 8, 2011

En vagn till... som inte blev vår.

Ja, jag hade ju fått nys om en väldigt billig, fin fin vagn som kunde bli min...

Hämtade vagnen idag glad i hågen och dum som jag var kollade jag inte igenom den så noga. De hade ju sagt att den var i frint skick!
Kommer en bit och ser att den har en hel del mögel på sig... NEJ! Det sitter i suffletten på vänster sida och på sittdelens vänstra sida, längs med hela delen som ligger an mot chassit.

Den var verkligen så så fin, men jag vill inte ha en vagn som jag kanske aldrig kan få bort möglet/mögelfläckarna från.

Ringde och sa som det var och dom kom och hämtade den, skulle köra den till tippen sa de. Jag sa att de kanske kunde lämna den till en loppis men, njae.

Hade den bara varit mögelfri! Det är inte en vanlig vagn det här, har aldrig sett en likadan på bild.

En UNDERBART fin Streng:

Kolla dynan!!! Den röda galonklädseln!


Jag känner mig olyckligt kär!

No comments: