Sunday, September 11, 2011

Sjukstuga

Majken vaknade vid halv fyra och var kokhet stackaren, satt och darrade i famnen på mig. Hon har somnat för natten nu sedan en timme och var förvånansvärt pigg, eller ja pigg men hon var ändå lite på lekhumör. Men åt gjorde hon inte så mycket tyvärr. Spydde gjorde hon också, alla juice hon druckit (som hon fått för att hon är sjuk). Vi får se vart det här slutar, förhoppningsvis är det bara något litet magsjkevirus ihopkopplat med febern som vi drabbats av. Imorgon hoppas jag att min mamma kan ta Majken de timmar (9-12) jag är på uni. Så himla skönt att hon är ledig måndag just den här veckan.

1 comment:

Anonymous said...

Usch och fy! Det är nu det börjar... Själv sitter jag uppe för att E har varit helt hysterisk och kliat över sina hemska utslag som han haft över hela kroppen sen i fredags. Ser ut som att vi kommer missa en dag på förskolan men tack o lov så går jag förmiddag o R eftermiddag så ingen av oss behöver missa något i skolan.