Friday, September 23, 2011

Guilty pleasure?

Eller vad säger man? Men nej, man ska banne mig inte skämmas för något! Vet ni, idag på uni råkade jag titta ner på min topp och såg att den var lite vitfläckig vid halsringningen, Majken hade torkat av sig filen från sin mun där imorse. Jag hade ju inte hunnit notera det såklart! Hm. Det ihop med sjafsig gammal kofta (som också var lite smutsig), mysbyxor med fläckar! ( fast jackan täckte dem ju när jag gick ute bland folk...) och svarta walkingskor.

Jag var en vandrande mode- och fräschörkatastrof i det förlovade landet av preppy tjejer i chinos, snygga skjortor, hippa accessoarer och sådär nonchalant snygg make up - typ som "ämen jag vaknar ju upp såhär snygg, bara lite mascara så"

Ouch! Men ingen fara mina vänner , jag satt i en studiecell på plan 1 (källaren) i princip hela dagen, jag gick bara upp för att äta lunch.

;)

Men ärligt talat: jag bryr mig inte. Jag ville plugga bekvämt. Hade jag brytt mig hade jag haft annat på mig.


Tillbaka till guilty pleasure, den här typen av musik (bla den här låten ) är jag himla svag för, kände för att dela med mig av lite nostalgivibbar. Även om jag var typ 7 när den kom ut. Och trots att det här def inte är det hippaste man kan lyssna på nowadays.



Appropå det där vita, min sambo sa när han kom hem att det såg ut som om någon kommit på mig. Vad säger man om det? Hahaha ;)

No comments: