Friday, August 12, 2011

Trött

Ja mamma jag SKA sova! Att jobba blir liksom lättare om man är utvilad.

Men.

Sitter och kolla på schemat som tydligen varit ute sedan 23/6 och som jag på något vänster lyckats missa, tyckte det varit konstigt sent med info. Hur som så känner jag en pluggpepp komma! Thank god.
Ska faktiskt bli sjukt härligt att komma hemifrån och få göra vuxna grejer, och som den pluggis jag är så behövs det där egoboostandet. Det är rätt gött med feta VGn efter maraton-tentaplugg.
Jo, man måste få skryta ibland, men jag har peppar peppar inte haft icke godkänt på något sen högstadiet, och då har jag ändå pluggat några år på högskolenivå nu. Bara därför så kommer jag köra på första tentan i höst.
Nej då nej. Något måste man ju få vara stolt över.

Men hallå, minigolfen vann jag ju inte - det kommer ni väl ihåg? ;-)


Nu blir det ut med hund, slänga sopor och I SÄNG.

No comments: