Tuesday, August 16, 2011

Anna G!

Du lämnade ingen mejladress men jag hoppas du ser det här. Det skulle vara jättekul om du skickade en bild på vagnen, blir mycket lättare att gissa pris då :)
Min mejl: gonatcha@hotmail.com

Annars tycker jag du ska kolla blocket för pris på liknande vagnar och den här tråden: http://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m51137318.html - där finns det tonvis med kunskap!

Men rent generellt är sittvagnar eftertraktade så en bit över 1000:- tror jag säkert du kan begära.

2 comments:

Anna G said...

Hej och tack för ditt svar!
Tyvärr kan jag inte sälja vagnen för när jag skulle ta fram den för att kolla vilket skick den var i upptäckte jag att den var fuktskadad... Inget att göra åt!

Vilken charmig dotter du har! Ögonen är helt otroliga=)

Anna G said...

Ska väl inte tjata men jag ville bara tala om att min moster ville ta sig an vagnen trots skadan! Vem vet, hon kanske kan göra underverk och då ska jag minsann använda den till nästa barn för den är så snygg!