Saturday, August 28, 2010

Lamberget

Idag.

Varit: På kalas hos Emelie som fyllde 16.
Köpt: Födelsedagspresent till mamma, är supernöjd.
Köpt på loppis: Pop vinteroverall i strl 92, hoppas Majken kan ha den nästa vinter. Den är kanonfin.
Ätit: Pizza, vitchokladtårta och uunderbar mjuk pepparkaka, kanske något av det godaste som finns? Bra matdag va? ;)
Gått: Några timmar med vagnen, Majken blev lite kall/trött/hungrig= gnällig, men nu är vi hemma och mätta (Majken iaf), glada och varma.
Ska: Äta och gå ut med Daphne.

2 comments:

Melanie said...

Hej sandra! Jag behöver din mejladress för att kunna skicka en inbjudan till bloggen. Mejla mig på melanie_w1@msn.com

Ha det gott, kram!

Tova said...

Kul med lite nya mammabloggar att följa :) är ju ursprungligen från Ångermanland jag med, hehe.

5,8 tycker jag förresten låter helt normalt för en 4 månaders, och min lille plutt har skuttat lite upp och ned på vikt-kurvan utan att det varit någon fara ;)