Wednesday, August 18, 2010

Det lättar

Febern börjar mattas av nu, Majken pratar och ler och har sig som vanligt - skönt :)

Igår hade vi besök från Göteborg av två av J's barndomskompisar, jättetrevligt var det! Och Majken fick paket, som så ofta annars. Lillgumman har så mycket fina mjukdjur och det blir bara mer och mer, även om vi sa innan att det var just så det inte skulle bli ;)

Av C och P fick hon iaf en stor dinglis med speldosa (en underbar melodi som en speldosa jag hade när jag var liten spelade) och tossor, i kanindesignen från teddykompaniet. Matchar perfekt snuttisen hon redan fått av min kära Linn som tom har Majken namn på sig.



Såhär glad är jag just nu! Ni ser att febern börjar lätta. Tossorna åkte av sekunden efter kortet togs. Lika bra det, då kan hon ha dem läänge sedan :-)
I händerna håller hon i favoritleksaken, bara man skallrar med den framför näsan på henne kan hon bli lika galen som när hon får syn på mina bröst, det måste ju vara ett bra betyg ;) Tror det är kombon/tyg/skallra som är rolig.

Förresten så har hon bajsat hela dagen idag, jag skojar inte. Genom bodysarna till och med. Hon som bajsar var fjärde dag normalt. Kanske febern + bajset = tänder på gång?

Nu blir det "Livet på BB", alltid lika kul att se dem plå... föda! ;)

2 comments:

Linn said...

Aw, sötnosen! Det var ju verkligen matchning på hög nivå där, kul att vi är flera som tänker i samma banor. :)

micksan said...

Febern har gått ner här också. Bara 38,0 vid niotiden, då gav vi senaste alvedondosen också. Hon har varit extra gnällig och mammig av sig. Pappas famn har inte dugit (och han som kom hem ikväll). Hoppas hon är på bättre humör imorgon och feberfri. :)