Saturday, August 7, 2010

Höst- vinteroverall

Lindex Shop Online - Fleeceoverall


Den här ska Majken ha på sig nu i höst/vinter, är den inte för underbar? Jag älskar färgkombinationen och mönstret. Det blev en strl 74, 68:an var nästan lagom nu så vi drog till med lite större.

Annars har dagen spenderats gåendes med en vagn, bebis och hund. Länge, länge och länge. Har tom. fått blåsor under fötterna, eller det känns iaf så. Var och skulle se huset men det blev missförstånd och med en mobil utan pengar... Ja det var ingen höjdare. Nu är jag hemma och har tagit en välbehövlig dusch, Majken ligger utslagen och sover i sin säng.

3 comments:

Towe said...

åh vilken fin, kanske nåt att kolla in till min son :)

Helena said...

Vad gun! Tack för tipset, ska köpa en likadan till Siri.

Helena said...

Åh, min telefon gav ett konstigt ordförslag såg jag nu... Fin ska det stå, inte gun! :)