Tuesday, May 11, 2010

Tisdag



Nu ligger hon och sover här på mig, med bröstvårtan kvar i munnen - skulle vara en smiley här om jag kunnat skriva dit en, går inte med en hand!

Linn - vi fick presenterna från dig igår, TUSEN TACK! Snuttefilt med namnet på, helt otroligt fint! Har inte hunnit ringa dig tyvärr, men vi får höras av pronto.

Nu blir det strax "inför esc", himla kul att titta på, se vad de andra länderna lyckats koka ihop. Annars har inte mycket hänt idag, man hinner inte med mycket då man har en bebis som vill bli buren på hela tiden.

nu har jag ont i skrivararmen, så hej!

1 comment:

Linn said...

sv: Jag tycker också att det är ett av våra bästa bidrag, så skönt med en feel good-ballad i krisen som är nu. Hur det än går så är jag "stolt" över att vi vågade pröva något nytt. :)

Vad skönt att höra att dom kom fram! Önskar att jag hade kunnat ge er det personligen, men då hade ni fått vänta så länge. ;) Satt huvudet på customen kvar förresten? Är lite orolig då jag var tvungen att limma dit det, halsringen saknades.

Hoppas att hon kan sova en stund själv, sötnosen. Vi får höras snart, kram!