Wednesday, May 26, 2010

Hinner inte!

Hinner inte skriva här, har två händer lediga nu - hon sover på en kudde i knät, och inte i armarna för ovanlighetens skull. Lilla vän kan du inte sova själv?

Helgen som gick var himla mysig. Började med att vi såg Benjamin Button på fredagkväll, sevärd och vacker film. Majken sov i ca 5 timmar (!!!) ute i vagnen på balkongen under tiden, underbart för oss alla.

Lördagen spenderdes med Johan och Majken på stan, hon sov i stort sett hela tiden. Tror det var över ett halvår sedan jag och Johan strosat runt i stan faktiskt, helt otroligt. Men det var supermysigt och underbart väder, jag köpte skor och så blev det lite glass och dricka i hettan. Samt publik ammning längs med Orrholmsviken, jag gick och ammade samtidigt - snyggt ;)

I söndags var vi hos svärisarna för att fira Johan som fyllde 26, hela släkten var där och det blev mat, rabarberpaj och Johans egengjorda tårta - gott :) Han fick träningskort av familjen - äntligen! Han mår mycket bättre av att träna. Av mig och Majken fick han massage, i 80 min på ett ställe här i Karlstad, välbehövligt :)

Just nu är han förresten borta utan hemnyckel, så jag får snällt sitta uppe och vänta på att han kommer för att öppna åt honom...

Hej så länge!

No comments: