Tuesday, April 3, 2012

Tentaplugg blev till VAB

Ja Majken var inge vidare bra imorse så min sista pluggdag innan morgondagens tenta gick åt pipsvängen. Men snart kommer sambon hem och då ska jag sticka till unibibblan, så det så!

Har förresten bestämt mig för en Scooter S nu. Den har en del extra finesser, bättre kvalitétskänsla samt mycket skönare handtag - och det är viktigt för mina klena handleder. För att inte tala om alla färger den finns i...

http://www.babyhuset.se/pub_images/original/35240_2883.jpg
Kom på idag att det ju kom en Limited i februari som heter Navy Dream, helt underbar är den! Som ett mörkt blåbär. Gick och tänkte på att det är ju synd att Scooter S inte kommer i navy, och så bara - men just ja, limitedvarianten finns ju!
Fast köpbarnvagn har den inte så nu sätter jag mitt hopp till Babyproffsen som skulle ringa Emmaljunga imorgon och höra med dem om de fortfarande har någon inne. Just Scooter S i Navy Dream görs bara i 250 exemplar.

Tänk, det här blir den första vagn jag köper ny från affär, känns lite crazy! Jag menar, jag har väl fått 4 av mina andra vagnar för samma som det här kommer kosta.

2 comments:

Anonymous said...

Stackars Majken! Här är det med vab som gäller... :( men jag har faktiskt lyckats läsa lite ändå, kors i taket!
Men du, himla dum fråga kanske, men jag är så nyfiken, varför en till vagn? Räcker inte kronan? Ska bli spännande och se det nya vrålåket dock!
Här är det fortfarande problem med styret så imorgon måste någon av oss ringa kronan, för nu går det inte att rubba :/

melanie said...

Kul med ny vagn!
Vi hade scooter 2.0 till moa från 5,5 mån tills nu när vi köpte donkeyn. Varit väldigt nöjda med den, men nu känns det som att hon har växt ur den dock, hon är lite större Moa och den börjar kännas trång. Dock har vi den kvar som bra-att-ha-vagn :)

Hoppas ni blir nöjda med köpet och riktigt snygg färg!