Tuesday, April 17, 2012

Pluggvecka

Ja efter lite stiltje förra veckan kör vi på intensivt grupparbete nu i veckan. Imorgon kommer jag att befinna mig på Uni kl 9 med Majken i släptåg. Jag hade inte satt upp henne förrens 10 hos dagmamman och kl 10:30 har hon tandläkartid, så vi åker till Uni först och tar sedan tandläkaren följt av dagmamma och sedan uni för mig igen - phu!

Nu skriver jag lite inför imorgon, men strax ska jag kila iväg och se sista (nej!) avsnittet av umderbara serien Född 2010. De brutala kontrasternas serie.

Och just ja, det blir bio i dagarna två! Imorgon förhandsvisning av 21st Jump Street med J och på torsdag Titanic 3D med M - kul :D

1 comment:

Anonymous said...

Trodde att det var en grej för medlemmar, men det var folk där som ej var med i Naturskyddsföreningen så det hade säkert gått bra. Nästa gång säger jag till!

En av de sjuka saker som de tog upp var t.ex mjällschampo, där det var en kemikalie i som är förbjuden att använda i bottenfärg till båtar för att den är farlig för naturen. Men i schampo är det ok. Sen att den antagligen orsakar "mjäll" eller torr hårbotten som flagar (som oftast är problemet) är ju oviktigt ;)

Sen alla dessa plaster! Vi har hittat plast 7 som har BPA i sig i både E's haklapp och eskamuggar. Känns ju underbart.

Har ni kopiator i er skrivare? Vi fick ett papper med allt man skulle undvika, typ vilka plaster som är bra och mindre bra. Du kan få kopiera om du vill?