Monday, July 19, 2010

Måndag

Så, då har vi varit och handlat mat på ICA Maxi och metspö på Biltema. Johans förra hade någon lyckats ... Jaja, borta var det iaf igår. Han är iaf iväg och ska ut och meta med Anders nu, själv är jag hemma med Majkis och Daphne. Har nyss käkat nybakat, gott bröd och ska nu försöka bränna ut lite bilder. Ni vet sådär halvviktiga bilder som man ändå vill spara, resten måste vi fixa en extern hårddisk till snarast. Helst igår.

Senare idag blir det middag hos mamma med morbror + fru. Hört rycktas om kladdkaka till efterrätt, det var läängesen! Gott.

Måste ju gratta A och H som äntligen fick lilla M i onsdags. Jag är så glad för er skull och hoppas allt går bra. Vi kanske ses i höst!


Nu ska jag leta musik på Spotify.

2 comments:

Linn said...

Låter som en härlig dag. :)

Anonymous said...

Vi har, efter ett inlägg från dig faktiskt (så tack för tipset) också börjat fundera på det här med att Rikard tar ut helgerna, men vi kom fram till att tar han bara ut lör-sön och jag ingenting så tappar vi pengar. Så det slutar nog med att jag kommer ta ut 5 dagar i veckan nu i början och förhoppningsvis kan vi göra så att Rikard kan vara hemma fredagar framöver. Men som sagt, det är långt ifrån bestämt. Kan meddela att beslutsångesten är hög här hemma! :P