Thursday, June 9, 2011

Majken går!

Ja nu idag (och igår) verkar det ha lossnat. Hon har gått eftet möbler läänge, gått med gåvagn läänge, gått runt 5 steg själv också ganska länge nu men inte riktigt vågat ta steget ut och gå längre sträckor själv.
Men nu så! Nu idag gick hon runt 20 steg, och svajar det till lite så hon måste huka sig ner så ställer hon sig snabbt upp igen - och går vidare! Så stolt och glad jag är över detta, att min Majk blivit så stor. På Öppna idag påpekade en mamma vad lång Majken var nu när hon stod bredvid en annan i gruppen (som gått ett bra tag nu), helt plötsligt kan man se henne från ett annat perspektiv ;-) Och jo hon är ganska lång, finns att brås på, dock inte hos 168 cm långa mig.
Inte direkt iaf.


Usch vad dum jag är som är uppe så länge. Skämmes. Och jag får lida imorgon.

Natti!

1 comment:

Anonymous said...

Nej vad kul! Grattis Majken :) nu är hon verkligen stor.