Monday, June 13, 2011

Bio x 4

Den här veckan (eller helgen + den här veckan) blir späckad med biobesök! I lördags var jag och J som sagt på Baksmällan 2, och igår var det dags för syrran och mig att gå på nya Pirates-filmen. Var inte alls särskilt pigg på att se den egentligen, men den var helt ok. Vacker, spännande och begriplig. Jag fattade aldrig trean, måste nog se om den...

Och nu i veckan blir det två förhandsvisningar jag får gå på med mamma, helt gratis! Super 8 imorgon som jag ser mycket fram emot efter trailern jag såg igår, verkar vara lite av en fantasy/spänning/märkliga saker-film. Sen blir det Kronjuvelerna på torsdag. Tror det kan vara en riktig liten svensk juvel, den filmen alltså. Har inte alls läst på om filmen direkt, men det tycker jag inte man ska göra heller.
Alltid får man veta för mycket. Som filmaffischen till baksmällan 2, såg den efter att jag hade sett filmen och vilken tur, för på affischen avslöjades ju en av de roligaste scenerna i hela filmen. Tur för mig, synd för alla som får alla skämten innan filmen.

Nej, nu har det varit för tyst för länge, vart har Majken gått...

Update:
Hon satt på en kudde i sovrummet och läste i en bok, det är min tjej det! :D


Nu; fortsätta läsa på om mobiler. Min har verkligen lagt av nu.

No comments: