Monday, February 20, 2012

Tråkvecka

Den här veckan kommer att bli tråkig. Varför? Jo för att jag åker kl 6 på morgonen, då ligger J och Majken och sover. J jobbar nämligen kväll dem här veckan och lämnar Majken först vid lunch för att sedan åka till jobbet vid 15. Själv är jag framme i Karlstad strax innan 18, och hinner hämta Majken där innan 18. J kommer hem vid 1 och då sover ju jag och Majken. Vi kommer alltså att bo under samma tak utan att ses alls! Inte förrens fredag vid 18 då jag kommer hem eftersom J är ledig fredagkväll.
Men det är bara att leva sig igenom det, går nog det med. Det positiva ar ju ändå att Majken får kortare dagar an förra veckan då hon några dagar gick 6:30-16:45.

1 comment:

Anonymous said...

Kommer ihåg när vi hade det sådär jag och R, när jag jobbade i Karlskoga och han jobbade skift i Kristinehamn. Hade jag tur så vaknade jag när R åkte på morgonen, eller att han vaknade när jag kom hem runt ett på natten. Inte alls kul. Fast man klara det, och tänk, nu är det snart bara fyra dagar kvar av denna vecka. Det går fort! Trivs du på praktiken annars då?

Och tack för kommentaren. Tycker också att det räcker med elände nu. Fast E hade inte astma och ingen allergi iaf. "bara" krupp ;)