Wednesday, February 8, 2012

Ord

Oj vad det sprutar ord ur Majkens mun. Och oj vad jag har tänkt skriva om det länge. I juldagarna skulle hin börja försöka säga Alex (svärisarnas hund) och det lät som "slask", hon sa i princip samma sak när hon skulle uttala lax, var väl x:et som var krångligt. Sen några veckor tillbaka söger hon däremot Alet istället om Alex ;)

Nej är hon väldigt bra på att säga "neeej, nejde, nejdeeee!" hör man ofta numera. Imorse vaknade jag av att jag hörde henne säga nejde inne i sitt rum, tss.

In other news är jag förkyyld, uscha. Var ändå en hel del på skolan idag innan jag gav upp, pliktrogen och lite smådum. Nu ska jag tentaplugga och vila. Har en softistenta på fredag som jag slapppluggat till i några dagar nu, kanske tar jag det för lugnt?
Äsch, jag klarar mig alltid.

No comments: