Friday, February 24, 2012

120224

Okej, ett rätt bara... Men gud så glad jag är att de valde namnet Estelle! Det är inte bara snyggt, det är även så himla fint att de fått välja namn själva och valt ett namn baserat på vad de vill. Inte baserat på att ungen "ska" heta Kristina, Ingrid eller Alice.
Och Herman Lindqvists reaktion orkar jag inte ens kommentera, så galet dålig nivå från en vuxen individ som till och med säger sig ha fina relationer med kungafamiljen och Victoria i synnerhet.

Och nej jag tänkte inte på Estrella, jag tänkte på artisten Estelle och den här fina låten:




Imorgon blir det loppisraid i Örebrooooe!!! Med hela familjen, jag har faktiskt lyckats få iväg J. Äntligen.

2 comments:

Linn said...

Svar: Tack, det börjar kännas riktigt bra! :) Tycker också att Estelle var ett fint namn, skönt att de fick välja själva. :)

Linn said...

Ja, det känns så skönt! Har inte klippt mig sedan i somras. ;) Jag kommer att ha fullt upp hela dagen i morgon och på lördag, kan jag ringa dig på söndag istället tror du? Var så länge sedan vi pratade nu!