Friday, December 16, 2011

Bilder?

Ja vi kör lite bilder hörrni! Hojta om jag kört dem förut, kan ha hänt...

Loppisfynd från senaste halvan av året:









Underbara teckningar i de här böckerna va? Stilarna från 70- resp. 60-talet alltså. Åh.



Gardiner!







Porslin och allehanda saker jag tycker piffar upp. Plåtburkarna här nedan köpte jag för 10 kr för båda på en loppis (!!). De är riktigt fina och lite psykedeliska. Nu har jag ju såklart hunnit uppdatera skåpet sedan de här bilderna togs för rätt länge sen, får skärpa till mig.


Väskor. En passion jag har tappat bort i det här med att vara mamma. Från att ha använt skötväska använder jag nu bara en blöjpåse (med blöjor, tvättlappar och skötunderlägg), resten lägger jag ner i vagnens varukorg. MEN jag har faktiskt börjat använda mina bortglömda väskor lite, tar med dom i vagnen för börs, vatten, mobil och Majkens matattiraljer. Kul!


Present från mamma. H&M.



Chloe Paddington.


En riktigt gammal (40-tal?), härlig sak köpt för 150 på en second hand-affär i Umeå. Har härlig stängning med gångjärn!


Köpt för 5 kr (!) på en loppis i Öviik -08.


Köpt för 10 kr på en second hand i Sundsvall i somras.



God natt!


1 comment:

Linn said...

Svar: Haha, ja det var kanske tur! ;) Du får förlåta mig Sandra men jag har inte hunnit köpa några julklappar ännu (har inte hunnit med julkorten heller!), så din kommer antagligen att bli lite sen tyvärr. Men jag ska göra mitt bästa för att den ska komma iväg så fort som möjligt!