Monday, March 26, 2012

Så nu har jag slängt ut en halv förmögenhet på

barnskor.

Men så farligt var det inte 449:- för Kavat-skorna och 299 för Pax-sandalerna och sommarens skor är i hamn :)



Inga vidare gensufärger, I know. Men Kavat No 1 tänkte jag egentligen köpa i brunt för jag kände att blommiga skor är lite "been there done that" iom förra årets skor. Så då igår när vi äntligen hade råd att beställa, ja då var de slut i strl 23!! Mejlade direkt och fick mejlsvar i morse: Den bruna No:1 ingick i höstkollektionen och kommer inte att komma in mer i vår.
Suck.
Då fick det bli blommiga i år igen för varken helröda, helblåa, helsvarta eller helvita skor känns kul. Men de är fina, gillar mönstret mer än fjolårets faktiskt :) Sedan passade jag på att köpa ett par sandaler också, också i strl 23 men 4 mm större än kavats 23. Perfekt! 449 + 299 var inte så blodigt heller.

Nu blir det mikrobiologi, skoshoppingen kom ivägen...

4 comments:

Anonymous said...

Ni skulle ha kollat på skokanonen, vi köpte våra kavat för 300 (ord 350), de hade rabatt på kavat och adidas i helgen... Vi väntar med sandaler, ungens fötter växer ju så förbaskat fort :/

J said...

Det blir bara icke-genus om inte en brorsa skulle få ha dem :). Jättefina skor!

Ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma said...

de där blommiga är så sjukt söta, dock var de slut i Lykkes nr så jag fick ta vita helt enkelt.

^^

melanie said...

åh dom är ju så fina! var på skokanonen och kollade igår, men då var dom såklart slut i 23! typiskt:(

tack snälla för dina ord och grattishälsningar hos mig, det känns helt fantastiskt på alla sätt och jag är fortfarande hög på den fina förlossningen ;)