Monday, June 28, 2010

Sitter och skriver...

samtidigt som jag vickar på babysittern med ena foten. Bra hjärngympa det här! Majken håller på att sövas nu, hon har inte sovit alls sen hon vaknade. Gummsan. Hon kommer nog att sova bra sedan då vi ska en tur på stan.

Fick nyss tacka nej till eftermiddagsfika med vår föräldragrupp nu på söndag. Tusan också! Jag ville verkligen träffa dem, vi har ju inte setts sedan i februari!(!!) Nu får vi vänta på återträffen 6 augusti... Anledningen är att vi ska åka norrut på torsdag, till Örnsköldsvik närmare bestämt. Fast det längtar jag grymt mycket till. Undrar bara hur bilresan blir...

Midsommar var underbar, eller midsommardagen var faktiskt bättre. Då grillade vi i Grän allihop i det UNDERBARA vädret. Barnen sprang och lekte, hundarna sprang och lekte, och vi vuxna åt, pratade och ritade gubbar. Spelade spel. Tog kort. :)

2 comments:

Linn said...

härligt! :) trist att missa träfen men så är det ju ibland. tror att jag får tacka nej till min nästa också.

Linn said...

Oj, åker ni redan på torsdag? Hur länge stannar ni? :) Härligt att midsommar blev så lyckad!