Sunday, February 28, 2010

Kväll

Så var det kväll och jag är helt slut, kanske lite febrig också? Somnade i soffan med Daphne efter lite mat och SATC förut. Vaknade av att Johan kom hem och undrade om vi skulle fara en sväng till Grän. Jag kände mig väldigt matt men ville självklart åka och hälsa på dem! Väl där var även V och P med lille V, så jag fick inte bara se det nya huset utan även hålla i en tvåveckorsbebis. Han var mjuk, trött och go och fick sig en liten puff av kusinen i min mage. Huset var för övrigt helt underbart, stort och luftigt och med en "gammal känsla" över sig. Stora fönsterbläck, vackra lister och stora fönster utplacerade mitt på väggen - precis som det ska vara i äldre hus. 170 kvm med många rum och en underbar tomt med fruktträd, och utsikt över Vänern - nej jag är inte alls avundsjuk ;)

Nu ska jag strax krypa ner i sängen, får se hur jag mår imorgon.

No comments: