Sunday, February 28, 2010

Söndag

Är så seg idag. Låg kvar i sängen och var allmänt flamsig och fnissig förut, Johan passade på att ta fram kameran och föreviga mig och Daphne i sängen, gick väl sådär ;) Daphne har verkligen lärt sig vad kameran innebär och undviker den som pesten, håller bort huvudet gör hon iaf definitivt.

Idag blir det en lugn dag, kanske en tur till Grän och Lis och Anders nya hus.

Lyssnade nyss på den här härliga låten, bebisen verkade gilla den också! Blev en hel del bök och stök.
http://www.youtube.com/watch?v=EFgvS6eYnWg

Nu ska jag trippa härifrån och gå ut med kissnödig hund.

1 comment:

Fru Jensen said...

Jag och min sambo har kämpat som djur för våra karriärer och därmed har vi råd med ny bil och det är verkligen inget jag tänker be om ursäkt för.
Träffade dessutom grannen idag och HAN bad om ursäkt för att han ställt sig så illa och skämdes för det. Han var så säker på att han skulle åka före mig då han hade kommit hem jättesent och också skulle åka väldigt tidigt morgonen därpå.
Inget synd om honom heller för den delen då han meddelade att hans garage var upptaget med nya BMW:n à 500.000 :-)

Så nu vet du hur det ligger till!

Hälsningar Johanna