Thursday, January 12, 2012

Ibland måste man få vara lite stolt över sig själv

Fick tentaresultat i veckan...
Vi är 70 i klassen. Endast 4 personer fick VG på tentan i cirkulationssystemet and I was one of them ;D HA!

Det går att plugga med barn, det går tom. väldigt bra.

Nej, åter till lite vardagsprat. Har varit i en "ickebloggafas", inte orkat sätta igång. Får smygstarta lite.

Så sitter jag här och ska lägga in lite "helgbilder" och så dör kameran. Hann få in en bild på Majken i sin juloutifit, uunderbara klänningen jag själv skulle vilja ha:


På bilden här håller hon i ett inplastad sudd kusin A-L fått i julklapp. Tydligen mycket roligare än tygfrukterna från IKEA, dockan, och tallrikarna och besticken (ja ok, de är kanske inte så kul) hon själv fick.

5 comments:

Anonymous said...

Grattis! Fasen vad bra du är!! Plugga med barn är ju lätt som en plätt (för det mesta!) :D

Rebecca said...

Plugga med barn är en fördel ofta tycker jag! Jag har mycket mer disciplin på mig själv sen jag fick barn och jag tar tillvara på den lilla tiden jag har att plugga. Grattis till VG:t!

Linn said...

Starkt jobbat, grattis! :D

micksan said...

Ska faktiskt iväg och titta på den vagnen om en timme så förhoppningsvis följer den även med hem! :)

micksan said...

Jo jag ska sy i ett vaxtyg, fast mer tygliknande, så det är inte så plastigt. Så det är avtorkbart. :)

Har dock inte beställt tyget än utan inväntar nya färger/mönster som tydligen skulle in i slutet av denna månad så :)